Tisdag

Då är andra skoldagen avklarad också och jag har haft 2 föreläsningar. Båda handlade mer eller mindre om Klarälvdalen som vi ska åka till imorgon till fredag.

Skulle varit i stan på rundvandring men jag kände att jag hade lite för mycket att göra. Läsa lite om Klarälven och packa till dessa dagarna.

Trivs bättre och bättre här, har träffat en massa trevliga människor i olika åldrar och från Sveriges alla kanter och vrår :) Förstår vämländskan bättre också... Kan ju vara ett positivt tecken, eller hur? Att jag har pratat med folk som pratar värmländska så jag lär mig :)

Det blev bara en Billys-panpizza idag till middag. Fick provat min micro också och den funkade utmärkt :)

Vet inte om jag kommer att lyckas blogga genom mobilen imorgon, men annars ska jag skriva några rader på fredag när jag kommer hem igen. (Hoppas ni kan stå ut :P )

//Marica

Kommentarer:

1 Linnea:

Kul att höra att du kommit tillrätta :) Ta mycket bilder när du är ute så man får se sen. kram <3

Kommentera här: