Börjar sent

Dan hitintills har varit ganska slö faktiskt... Jag satte klockan på 7, då kunde man ju äta frukost i lugn och ro för att sedan börja plugga vid 8. Men ack nej! Jag låg och drog mig till 8, gick upp och åt frukost satte mig vid datorn en stund, ringde mamma och kom på en massa andra saker som man kunde göra ISTÄLLET för att plugga. Pratade med några i klassen om det igår och det är inte bara jag som har upptäckt att det är så :P
Men jag har precis suttit och läst i nästan en timme så jag pausar en stund nu. Det måste man ju också göra, eller hur?

Idag börjar vi 13.15 och slutar 17.00. Lång dag men skönt att få lite tid på förmidagen :) Innan vi börjar ska jag gå till pressbyrån och hämta ut ett paket och sen gå till Campusbokhandeln och sälja några böcker. Man kanske kan få någon krona för dem iallafall? Efter vi har slutat sen ska jag och Line på ett step-up pass. Vi konstaterade att ingen av oss är speciellt bra på kordination så vi kan stå och se dumma ut tillsammans när vi inte hänger med :) Känns bra att ha någon som är likadan som en själv.

Om precis en vecka kommer mamma hit och hälsar på :) Ska bli mysigt att ha henne här. Jag går i skolan på fredagen men vi ska ses på lunchen och äta tillsammans på skolan och sen när vi slutat åka in till stan eller Ikea :) Har inte bestämt helt, men vi får se hur det blir helt enkelt.

Nu kallar böckerna på mig tror jag

// Marica


Nymfkakadua ungar som min pappa fött upp sommaren -08

Kommentera här: