Höst

Hösten kan vara väldigt mysig med de gula och röda löven överallt och solen som lyser genom dem. När bladen singlar ner ifrån träden ser det så mysigt ut.
Men sen ser ju träden väldigt tråkiga ut när alla löven trillat av... Och oftast är det kallt, blåsigt och regnigt på hösten. Men å andra sidan är det ett bra tillfälle att bara sitta inomhus med en kopp te och läsa en bra bok eller titta på en bra film :) Under ett tjockt täcke ska det vara då såklart! Man kan sitta inne hela dan med gott samvete för man kan inte gå ut ändå i höstrusket.

Men det är bättre väder här idag än det var igår iallafall, det är lite molnigt och solen lyser igenom stundtals. Igår var det bara moln och jag såg inte solen en enda gång!

Tog ut luften ur luftmadrassen innan och packade ihop den i den medföljande väskan. Fick faktiskt i den på första försöket! Annars kan det vara ganska svårt att vika den ungefär likandant som i förpackingen efter man har haft luft i den.

Ska ta mig i kragen och gå en runda på slingan idag, tror jag ska slå på stort och ta två varv! Har inget annat att göra så då kan jag lika gärna göra det faktiskt.

// Marica

Kommentarer:

1 17 år och ung mamma:

vinsten till dagens blogg?:P

2 Anonym:

sv: tack! :D

jag har en liten klistertatuering typ :P sen har jag kladdat på massa blod sen efter :)

3 beccabecca:

Har du haft en bra helg? Blivit skrämd av några spöken? ;-)

4 t h a i p i n n e n ♥:

sv; nu är gårdagens vinnare uppe, kika in och kolla om det blev du, om inte så kommer det en ny chans idag !:)

5 H a i d i s -:

Hej!

Har du något bra filmtips, helst komedi! :D

6 liindblaads:

Tja,

Nu kör jag dagens fråga igen! handlar om Halloween :)

Verkar inte som om alla gjorde som vi och firade halloween idag ! vissa verkar fira den nästa vecka!

men in och svara på dagens fråga om du vill :)

kram

Kommentera här: