I skåne!

Tåget var i tid och mamma hämtade mig med hundarna på stationen i Landskrona vid 15.23. Hundarna blev jätteglada, mamma också såklart, och sen körde vi hemåt. På vägen hem bestämde vi oss för att åka enb sväng till Center Syd för att jag skulle titta efter kavajen som jag hittade i Landskrona förra helgen men som inte fanns i min storlek och så skulle vi prata med de på telenor om att förlänga mitt abbonnemang till ett billigare.
Jag hittade Kavajen i min storlek och köpte den och sen även ett fordral till min ipod som jag kan ha på armen när jag springer.

När vi kom hem hade pappa också kommit hem och han blev också glad att se mig igen. Jag tog sen hundarna och sprang en runda och stretchade dem och mig själv efteråt. Det kändes jättebra efteråt och var inte lika jobbigt som sist, och det är ju positivt för det visar ju att jag har tränat! Hundarna förstod också bättre vad det var som gällde och tyckte det var lika kul som jag :)

Just nu sitter jag här och ska skriva på min inlämningsuppgift som ska in innan klockan 16 idag. Det kommer inte ta så lång tid så jag hoppas kunna njuta lite av solen efteråt :)

Hörs sen!
// Marica

Kommentera här: