Besvikelse...

Har spelat bingo lotto ikväll igen och jag vann ingenting... Är för snål för att ringa in och försöka vinna också. Det här med spel är nog ingenting för mig. Det hade varit perfekt att vinna några hundratusen så hade jag sluppit att ha studielån sen och inget att betala av. Vinna en miljon hade ju inte heller gjort någonting!
Men men, kanske en dag vinner man den där miljonen :)

Imorgon bitti ska jag tvätta igen och på förmiddagen ska jag plugga. Vi i min grupp ska träffas 12 utanför biblioteket och fixa med vår intervju innan tisdag.

På onsdag har studentkören "insjungning" på universitetet. De varvar nya medlemmar till kören för terminen. Jag tycker ju om att sjunga och det hade varit riktigt roligt att vara med... MEN, vågar jag? Troligtvis ska man stå framför några och sjunga en trudelutt, som en audition typ. Svårt det där...
Får ta mig en funderare angående det här...

Vi hörs imorgon!
// Marica

Kommentera här: