Tvätt och grupparbete klart!

Jag gick upp 7 och satte igång två maskiner med tvätt, sen sov jag i 40 minuter till innan jag hände upp tvätten. Det blev totalt 3 maskiner tvätt och det var skönt att få det tvättat.

Lite innan 12 gick jag till universitetet för att träffa de 3 i min grupp som jag gjort intervjun med för att sammanställa den. Även för att diskutera vad vi gjort bra och dåligt och vad vi kunnat göra bättre m.m.
När vi var klara och jag skulle gå ut ifrån universitetet så såg jag att de hade halva priset på all glass i cafeterian! Ett sådant erbjudande kan man ju inte bara gå förbi! Så jag köpte mig en glass faktiskt :) Och gott var det också kan ni tro, jag njöt lite extra bara för att den var så billig!

Nu ska jag passa på att plugga lite och läsa på inför veckans föreläsningar innan det är dags för träning med Line :)
// Marica

Kommentera här: