Just nu

Sitter jag i köket och funderar på i veilken ände jag ska börja. Ska fixa med min garderob inna flyttlasset på lördag, damsuga och lite annat. Sen vill jag ladda in bilder från min kamera och fixa till som ska in på hemsidan. Men det lär ju gå några timmar innan det är klart, så det sparar jag nog till ikväll.

Annars händer det saker här hela tiden, helgen var fullspäckad! Malins student, anlagsprov viltspår med hundarna och middag hos kompisar på kvällen. Söndag var det utställning i Höganäs med Fuji så vi fick inte mycket sömn. Men det tog vi igen på måndagen, mamma jobbar eftermiddag så vi sov lite längre :)

Denna veckan ska jag förbereda mitt rum innan jag får ner mina möbler och träna lite med Fuji bland annat.

Tråkig läsning kanske men det kan inte vara kul jämt!
Vi hörs när jag skriver nästa gång :)
// Marica

Kommentera här: