Lite typ nykär...

Det var vääääldigt längesen jag kände såhär för någon annan människa, att man kan tycka om någon och sakna någon så mycket trodde jag bara existerade på film. Men det gör jag faktiskt! Lovar, det funkar i verkligheten också :) Det gäller bara att hitta honom först!
Att vår historia om hur vi träffades hade kunnat bli en bra film tror jag att ni håller med om :P Kortfattat kan man säga att jag sommarjobbade på samma jobb som han jobbar på och vi gick och spanade in varandra. Jag förstod nog inte riktigt att han flörtade med mig och var intresserad, menar en kille som ser så bra ut vill väl inte prata med mig? Jag åkte förbi honom med den truck som jag körde runt med på hela företaget och lämnade detaljer till de olika avdelningarna och på något konstigt vis stod han ALLTID där precis när jag körde förbi! Jag, som åkte runt osminkad och med mitt hår i en knut i nacken, arbetsbyxor (alldeles för stora sådana), skyddskor och ett gammalt urtvättat linne! Kände mig inte så himla "raggbar" om man säger så! Jag hade dessutom inte räknat med att det skulle finnas en kille i min ålder där, men jag hade tur kan man säga :)
Resten av historien får ni höra en annan gång.

Det var väl bara det som jag ville få ur mig :)

// Marica

Jag vet att du gillar denna bilden så bara för dig <3

Kommentera här: