Ny vecka

Idag är det min första dag som arbetslös, som ni vet så har jag bestämt mig för att lägga pluggandet på hyllan ett tag eftersom jag är så trött på det. Dessutom vet jag inte vad jag ska läsa vilket gör det ännu svårare att hitta motivation till det...

Så idag har jag varit på arbetsförmedlingen och skrivit in mig. Jag åkte dit klockan 8 men då kunde man bara komma åt en dator i entren, inte komma in och prata med någon alltså! Vilket jag inte hade förstått när jag läste på hemsidan... Så jag fick åka hem igen och sen åkte jag dit så jag var där när de öppnade klockan 10 istället. Där fick jag skriva in mig och sedan prata med en kille. Jag ska dit och lämna ett papper inom två veckor och sen hålla kontakten med dem.

Efter jag varit där åkte jag till Ö&B där jag köpte lite rengöringsmedel m.m. och sen körde jag till City Gross och handlade lite mat där till vårt kylskåp :)
Roger slutar jobba klockan 16 så fram tills att han kommer hem ska jag städa lite här sen ska jag och Johanna titta på när Bois (förhoppningsvis) spöar Degerfors ikväll ;)

Pappa fyller 46 år idag förresten! Vi firade honom igår och i present av oss fick han en iPad minsann :) Han blev jätteglad och jag är säker på att han kommer ha mycket nytta utav den.
STORT grattis till dig pappa <3 <3

// Marica

Kommentera här: