Bilder från veckan fram tills nu

Lite bilder från veckan :)
 
Innan jag körde till gymmet
 

Efter gymmet gjorde jag en smoothie på jordgubbar, hallon och yoghurt
 
Jag och Roger bjöd hans mormor och morfar på tacos efter att de kommit hem ifrån semestern
 
Nellie slappar
 
Jag bakade rabarberpaj och kladdkaka till mamma och hennes kollegor på jobbet
 
Jag och Roger var på IKEA och gjorde av med pengar när jag fick för mig
att vi kunde ha lite örter i hans lägenhet att använda när vi lagar mat :)
 
Fuji och Loffe myser i min säng
 
Vi samlades ett gäng hemma hos Johanna och tittade på när Sverige spelade match
 
Vi åt tacos och sen gjorde Johanna denna goda efterrätt :)
 
En morgon var hundarna inte alls hungriga och rörde inte sin mat alls
 
Efter gymmet satte jag mig ute i det fina vädret och njöt
 
Nellie som filosoferar och nog undrar hur hon hamnade i denna ogräskorg egentligen...
Jag körde runt henne i den och sen stannade jag för att ta en bild, då
låg hon kvar i godan ro ett bra tag! Jag behöver knappt berätta att hon faktiskt är släkt
min gamla hund Gizmo ;)
 
 

Kommentera här: