Onsdag

Då var det onsdag igen :)
 
   Solen skiner och jag tror att jag ska försöka suga i mig lite sol idag! Det har varit så molnigt de senaste dagarna att det inte har varit så speciellt lönt att lägga sig och sola. Men jag var ute ganska mycket igår när jag rensade rabatten bakom häcken. Men då var det rätt så kallt i och för sig, men ändå!
 
   Tränat har jag gjort både måndag och tisdag (känner mig flitig) eftersom jag börjar sommarjobba nästa vecka och då är det inte säkert att det blir lika flitigt! Dessutom är det midsommar på fredag och då vill jag se bra ut såklart :) Jag vågar knappt skriva det men det känns bättre och bättre med mitt knä! De dagar jag har tränat nu har jag kunnat cykla först 15 minuter som uppvärmning och sen 10 minuter efter jag tränat! Utan att få ont i knät! Hoppas nu att det fortsätter så, jag orkar inte börja om från noll igen!
 
  En annan lite rolig grej är att jag fick reda på att jag klarade den muntliga delen som jag inte blivit godkänd på innan i uttalskursen! DESSUTOM skrev läraren :-'' your pronunciation is very very good''! Hur kul är inte det att höra, blev så himla glad!
 
   Det blir en ganska lugn dag idag, ska tvätta lite, sola och så ska jag dra lite ogräs på framsidan av huset. Det är ett hårt liv som "hemmafru" jag lever nu ;)
 
Ikväll ska jag till Johanna och få mina ögonbryn friserade, de är väldigt buskiga för tillfället så de behöver en omgång så jag är fin till på fredag :)
 
// Marica

Kommentera här: