Torsdag

Det känns nästan som att det är fredag idag eftersom Roger och mamma är lediga imorgon :) Mamma är ledig för att det är hennes eftermiddagsvecka och Roger är ledig för att vi ska till kiropraktikern klockan 12 imorgon.

Jag och Roger var på IKEA igår och gjorde av med skattepengar ;) Eller ja, mest han faktiskt... Vi köpte två mattor till hans lägenhet och det blev så himla fint! Innan vi körde hem så var vi inne på Väla också, jag ville hitta ett par nya gladiator-sandaler eftersom Nellie bitit sönder mina gamla... Dock hittade jag inga jag ville ha, fast att vi gick igenom varenda skoaffär på hela väla! Roger lurade in mig i PeakPerformance affären där och jag köpte mig en alldeles för dyr tjocktröja men jag inbillar mig att den faktiskt håller i några år fler än den förra jag köpte. Den förra kostade 399 och den kunde jag ha i 1 ½ år innan den började slitas upp i armarna. Om den går sönder innan dess så håller inte teorin om att det är bättre kvalitet på de dyrare kläderna. (I alla fall inte när det gäller denna tröjan)

Idag har jag mest tagit det lugnt, tvättat och kollat på tv faktiskt. Det är skönt med någon sådan dag ibland :)

Roger hämtar upp mig efter jobbet, sen händer det nog inte så mycket mer idag :)
Imorgon kväll ska vi hem till Johanna i Landskrona och titta på när Sverige möter England i fotbolls EM.

// Marica

Kommentera här: