Trött och seg...

Idag är nog en sån dag som man bara vill genomlida och vill ska ta slut. Inte för att jag mår dåligt eller att det hänt något - jag är bara trött och seg. Hade velat sova bort hela dagen egentligen och inte göra någonting alls. Dessutom har jag lite småont i huvudet då är jag speciellt inte sugen på att göra någonting...

Jag har inte hört något ifrån Icabutiken än, om att jag ska komma och jobba. Men jag hoppas att det blir snart!

Roger kom med en fruktansvärt bra idé igår när vi gått och lagt oss. Något som jag aldrig trodde att en kille skulle ge förslag på!
Nämligen åka till Ullared imorgon! Än så länge vet jag inte om han fått ledigt men jag hoppas på det och i så fall ska mamma också följa med.
Det är perfekt att åka dit nu innan jul och köpa alla julklapparna så är det fixat och klart! Dessutom tjänar man på att köpa det där eftersom det är så billigt :)

Nej, nu ska jag fortsätta med det jag gjorde - nämligen ingenting. SKÖNT!

//Marica

Kommentera här: