Klänningen fixad!

   Jag och mamma styrde den lilla röda mot Malmö i förmiddags för att se vad de hade att erbjuda i brudklänningar. I går kväll satt jag och googlade efter butiker med brudklänningar i Malmö och hittade några som vi körde till. Den första hade bara herrkläder och den andra var jätteliten och hade inget att erbjuda mig alls. Så jag hade inte så höga förväntningar på den tredje som vi åkte till om jag ska vara ärlig... Men så fel jag hade!
 Affären var mycket större och det fanns mer att välja på där. Vi letade bland de som fanns upphängda och hittade några fina som jag fick prova. Den andra klänningen som jag provade blev även favoriten och den som jag bestämde mig för att köpa. Jag är jättenöjd med mitt val och hoppas att Roger också kommer att bli det eftersom han inte får se den förrän i kyrkan på vår bröllopsdag!
 
   Allt faller mer på plats och de tyngsta sakerna förutom Rogers klädsel är fixat nu. Men det är ju betydligt lättare för brudgummen att hitta kläder än bruden eftersom han "bara" ska ha kostym, slips och en väst ;)
 
   Om en timme ska jag köra till jobbet efter att ha haft en ledig helg :) 
 
Imorgon är det Valborg och då ska vi äta en mysig middag tillsammans här hemma och sen njuta av att vi båda är lediga, Roger är även ledig på onsdag :)
 
//Marica
 
 

Kommentera här: