Gulligt!

Roger ringde mig precis och frågade mig om jag börjat med maten. Inte för att han var på väg hem, han var bara hungrig den stackaren ;)
Men jag försäkrade honom om att maten skulle vara klar när han kommer hem! Då blev han lugn igen som tur var :-)

Jag var på väla en runda innan och skulle försöka hitta något att ha på mig på kräftskivan den 24e. Men utan resultat! Att det ska vara så svårt förstår jag inte men jag får väl dra med mig Roger nästa gång, då brukar vi hitta något bra :-)
Olja till min bil köpte jag också på mekonomen efter att pappa skällt på mig då det knappt var någon olja i mototn... Bara tur att det inte hänt något, men i fortsättningen ska jag bli bättre på det!

Snart ska jag börja med maten och sen ska vi köra och kolla på när Bois möter Ängelholm borta. Erik ska också med, så vi blir två Boisare ;-)

Hörs!
//Marica



dagens fynd

Kommentera här: