Ny vecka!

Då är det måndag igen och min dag började med att våra alarm ringde ungefär samtidigt och sen gick vi upp för att sen köra till jobbet :-) Eller i alla fall Roger. Jag lämnade av honom på jobbet och körde sen till Asmundtorp där jag fortarande är. hundarna har fått komma ut på en lång morgonrunda och jag sitter på massagedynan med en nymasserad rygg. en bra start på dagen med andra ord ;-) Jag jobbar 9.30-15 idag så det blir en lagom dag. Sen ska vi på kalas för Rogers kusin Carro så det blir snabby hem och duscha innan vi ska iväg igen!

Helgen har varit bra och mysig. jag var med mamma och pappa på äventyr uppåt landet i lördags. En mysig dagsutflykt och det var jättekul :-)
I söndags städade vi och var sen en runda på Väla mfl. Sen tog vi det lugnt på kvällen och njöt av att vi var lediga båda två samtidigt :-)

Nu ska jag byta om innan jag börjar jobba!

//Marica



vår framtida bil?

Kommentera här: