Lite nytt!

   Det känns som att jag inte haft tid till någonting på senaste! Den tid jag varit ledig och inte jobbat har jag bara suttit i soffan med Roger och slöat. Men förra veckan jobbade jag 58 timmar så jag var rätt så slö när jag var hemma!
   Idag är jag faktiskt ledig! Det var ett tag sen jag var ledig mitt i veckan :) Så idag ska jag mest ta det lugnt och mysa med Fuji :) När Roger kommer hem ska vi vandra bort till mamma och pappa för pappa ska på julbord med jobbet. Så vi ska passa vovvarna till typ 22.
Tvätta måste jag göra också förresten!
 
Jag har ju varit förkyld till och från länge nu så jag behöver vila ordentligt så jag kan bli riktigt frisk!
 
Vi trivs jättebra i vår nya lägenhet fortfarande och ser fram emot att bo här ett tag tills vi kan flytta till ett hus :) Fuji stormtrivs med att vara hos oss nästan alltid och vill knappt gå in till mamma och pappa när jag lämnar honom där ;)
 
Julen nalkas och vi har julpyntat lite i lägenheten, Roger vill helst att det ska vara så lite julpynt som möjligt men jag vill ha julstämningen och tycker att det är jättemysigt! Jag har till och med lyckats övertata honom om att vi ska ha en julgran, en riktig en!
 
Nu måste jag ta tag i mig själv och käka frukost!

Ska försöka få ihop ett inlägg om resan så snabbt som möjligt ;)
// Marica
 

Kommentera här: