Reg-plåtar stulna!

   GISSA om jag blev förvånad igår eftermiddag när jag skulle köra till jobbet och mina reg-plåtar bak och fram var borta!
Förvånad, förbannad och ursinnig var bara några av de känslor som jag kände när jag upptäckte det!!
Dessutom var det bara 20 minuter tills jag skulle börja jobba så jag hade inget annat val än att sätta mig i  bilen och köra iväg till jobbet - utan plåtar...

Men jag kom fram och tillbaka utan att bli stoppad men idag förbjuder Roger mig att köra någonstans ;)
Förhoppningsvis ska vi kunna hämta tillfälliga plåtar till bilen annars får han vara utan bil i helgen när jag jobbar. Det tar ju minst en vecka innan de nya kommer, som vi beställde i går kväll.
 
Som jag sa till Roger så ska jag vara glad att de inte stal min bil för den är nog ganska lätt att tjuvkoppla, så nu ska vi försöka få tag på ett garage till min bil också så att detta slipper hända igen!
 
//Marica

Kommentera här: