Ny vecka!

   Eller, veckan började igår!
Sen sist har jag haft en ledig helg och då hade vi Fuji torsdag till tisdag och det var så himla mysigt att ha honom här! När jag lämnade honom så förstod jag hur mycket jag saknade att ha honom här... Men vi passar på när vi kan och det är verkligen mysigt, det märks att han är mer bekväm med att vara här nu :)
 
Under förra helgen var vi även i Döshult med Rogers släkt och jagade! Vi sköt en räv som Fuji fick lukta på, han tyckte att den var lite konstig.
   Fuji fick också en massa beröm från jägarna som stod runt om energiskogen som vi drev i, så himla roligt och det märks att Fuji trivs med att jaga och driva :) Han är ju trots allt en jakthund!
 
   Igår var min bil på service hos Rogers bror Rikard och det var ingen rolig dom dem fick! Runt 5 000 skulle det kosta att fixa lite saker på bilen utöver servicen... Dessutom var det dags att besiktiga bilen innan den 31 januari! Så nu på morgonen var vi på bilprovningan och jag var inte LITE nervös inför det om man säger så!
Men det gick faktiskt bra och den blev godkänd med en anmärkning på ett bromsrör bara. Så den får rulla ett år till och så får vi se vad vi gör sen med den :)
 
   Denna helgen är jag ledig eftersom jag jobbade förra helgen och den är fullbokad! På fredag börjar ledigheten och då ska vi äta en god middag här hemma och sen gå på bio i stan. Det var så himla längesen som vi gjorde någonting tillsammans och nu när jag har bra lön så kan vi unna oss saker :)
På lördagkväll ska jag ut i Landskrona och festa och dansa med ett tjejgäng,  sist fick jag ju dundermigrän och spydde så jag hoppas att jag ska slippa det denna gången!
Söndag ska jag ha Mary Kay party här och jag har bjudit hit 3 personer.
 
Men det är några dagar kvar tills dess, 3 kvällar sen är jag ledig i 4 dagar!
 
Nu ska jag fortsätta med mitt hemliga projekt ;)
// Marica
 

Kommentera här: