Onsdag

   Dagarna flyger förbi och jag har nu varit Fru Öberg i 4 dagar, det känns jättebra och jag ångrar mig inte ;)
 
   Igår var jag ledig, och fast att jaj var ledig torsdag till söndag förra veckan så kändes det inte som att jag verkligen var ledig eftersom vi hade så mycket att göra. Både före och efter bröllopet. Så igår vek jag tvätt, bakade drömrulltårta (Rogers favorit) och gjorde en god stek till oss. När vi ätit körde vi iväg för att kolla på en grill som Roger fått av mig i morgongåva. Men han får välja den själv så han får den han vill ha :) Han har länge velat ha en grill och när vi flyttar till Asmundtorp så kan vi ha en riktig grill där. Vad är mer manligt än en grill liksom?
 
   Nu på förmiddagen är det rätt lugnt och jag ska försöka ge mig ut och springa en runda, behöver komma igång med det igen känner jag! Nu efter bröllopet och Rogers semester ha vi lagt på oss lite, något jag gärna blir av med snabbt! Jobbar gör jag idag mellan 11.45-18 :)
 
   Vad kul förresten att det var så många som ville läsa om vårt bröllop igår! Hela 181 stycken klickade in här :) Jätteroligt tycker jag, det har jag inte ens varit i närheten av förut ;)
 
Nu ska jag smälta frukosten och sen snöra på mig skorna!
 
// Marica
 
 

Kommentera här: