9 1/2 vecka, 68 dagar kvar

   Så lång/kort tid är det kvar tills jag blir Fru Öberg :) Tiden går otroligt fort!
 
Detta har vi fixat med den senaste tiden:
  - Fotograf
 - Dukning i form av servetter som jag sitter och viker under dagarna, dukar
 - Bröllopstårta som en vän till Rogers mormor och morfar ska baka ihop till oss.
 
Mer kommer jag inte på just nu, vi ordnar med småsaker hela tiden så det är säkert mer ;)
 
   Idag ska jag inte göra så mycket mer än att ta det lugnt fram tills Roger kommer hem. Fuji är här och jag hade planer på att köra Till Pålsjöskog och gå en runda med honom där men med tanke på det blöta vädret är ingen av oss speciellt sugna på det. Han vill ju inte ens gå i gräs som är blött ;)
   Igår tog jag med mig brödlådor att lägga de färdigvikta servetterna i tills den stora dagen är här :) Där ligger 12 stycken nerpackade än så länge. 14 stycken är vikta och de ska bli 60 så jag har lite att göra om man säger så!
 
Ibland så glöder fingertopparna och jag bara skriver hur mycket som helst men idag är inte en sån dag. Så istället för att bara skriva en massa som inte är kul att läsa så slutar jag här och kanske har jag kommit på något bra till senare ;)
 
// Marica
 

Kommentera här: