Nu börjas det!

   Har haft en jättemysig helg med först jobb och sen passade vi hundarna i Asmundtorp :) Vi var hemma vid 18-tiden igår och var lika trötta båda två så vi gjorde inte så mycket mer sen.
 
   Idag jobbade jag bara 4 timmar och nu sitter jag här och ta igen mig lite innan jag ska plocka undan här och börja packa lite.
När Roger kommer hem ska jag försöka mig på att laga pasta Carbonara. Vi ska tömma frys och kyl så mycket det går nu inför flytten så den är tom.
Mycket har vi redan packat men det som är kvar är det som vi brukar använda. Vi får försöka planera så vi kan packa ner så mycket som möjligt. På tidags nästa vecka så här börja tömmas!
Vet inte hur många gånger jag sagt det men det ska bli så himla kul. Speciellt att få mer plats runt om oss och bo närmare jobbet :)
 
  // Marica
 
 

Kommentera här: