Snorigt...

   Vaknade med världens tyngsta huvud nu på morgonen och inte alls pigg. Vad är det med mig nu för tiden? Jag är så himla trött på morgnarna! Jag gick ju upp vid halv 7 varje dag innan... Dessutom har jag börjat att röra på mig mer än jag gjort tidigare.. Det är kanske nu när det blir mörkare om dagarna...
   Förkyld har jag lyckats bli igentyvärr men en mycket mildare variant än sist, som tur är. Jag jobbar varje dag förutom lördag denna veckan så jag måste vara frisk!
 
   Vi har fixat med adressändring och fixat så att hemförsäkringen följer med oss till Asmundtorp på tisdag :) PÅ TISDAG! Tiden går så fort och det känns som att det var förra veckan som vi var och skrev på hyresavtalet till lägenheten!
   Innan jag började jobba igår så packade jag ner allt som hänger i min garderob och även skorna som ligger där. Idag ska jag ut i förrådet och se om vi har fler påsar till kläder så jag kan packa ner resten. Eftersom jag jobbar hela veckan så behöver jag inte några andra kläder än jobbkläderna och lite myskläder :)
 
I måndags hämtade jag hem mina nya glasögon och jag är supernöjd!
 
   Nu ska jag äta frukost, måste bli bättre på det, och sen ta tag i saker här hemma :)
 
// Marica
 
 

Kommentera här: