V 26!

   Redan vecka 26 är vi inne i nu, jag Roger och Bulan :) Tiden går sjukt fort!
Jag har inte tagit någon bild idag eftersom Linnea tog en massa bilder igår så det känns lite överflödigt.
 
Men annars då?
Vaknade tidigt i morse av att jag fick kramp i båda vaderna när jag råkade sträcka på mig. Fy så ont det gjorde! Det tog ju jättelång tid innan det gick över dessutom! När jag låg och kved väckte jag Roger och han var snabb med att massera vaderna så det försvann efter en stund. Jag har aldrig känt så innan och det var jätteobehagligt... Det är verkligen mycket konstiga saker som händer med kroppen när man är gravid ;)
Halsbrännan är bättre och kommer väldigt sällan, dock mår jag illa igen när jag äter. Inte så kul men jag kan hantera det bättre nu och det är inte så mycket illamående som det var innan. Vilket är jätteskönt!
 
   Igår när jag länkade till bloggen med bilderna i så var ni hela 139 stycken som hittade hit! Otroligt! Men sen var det bara en av er alla som lämnade en kommerntar här och det måste jag säga att jag är lite besviken på ;)
Hade varit kul att veta vilka ni är och vad ni tycker :)
 
När jag hade slutat jobba idag klockan 15 så köpte jag två paket med jordgubbar till mig och Roger, dem ska vi strax avnjuta! Tror att det blir hur gott som helst!
 
Trevlig kväll
// Marica
 
 

Kommentera här: