Dagarna går...

Nu har vi gått halvvägs in i Januari månad och det nya året. På jobbet när vi skriver datum på paket och utbetalningar känns det fortfarande ovant att skriva 14 istället för 13!
Märkligt att det kan vara så egentligen.

Vi har haft snöfall två gånger denna vinter och nu när jag vaknade på morgonen så såg jag lite mer snö på granntaket. Tyvärr är det plusgrader så det lär smälta bort snart igen. Jag tycker mest synd om Fuji för han älskar snön!

2014 ska bli ett riktigt bra år har jag bestämt. Det blir en del förändringar för min och Rogers del och det är på ett positivt sätt.
Jag vill även att vi ska kunna sätta undan så mycket pengar som möjligt så att vi kan flytta till ett fint hus på landet inom 1 1/2 -2 år.
Min barndomsvän och bästa vän Linnea ska gifta sig med sin Robin i sommar och det ska bli så roligt. Är så himla glad för deras skull och extra roligt är det ju eftersom Linnea fångade buketten på mitt och Rogers bröllop ;) Känns helt sjukt att vi snart är gifta båda! Vissa dagar kan jag knappt tro att jag och Roger är gifta. Men så tittar jag på bilder och även mitt körkort och inser att jag är Fru Öberg ;) Vilket jag faktiskt trivs väldigt bra med.

På lördag ska min systerson Lucas döpas och jag ska vara en av hans faddrar. Det ska ske mitt emot där vi bor i vår fina kyrka här i Asmundtorp. Efteråt ska vi fika i folkets hus med alla släktingarna.

Under detta året blir jag 25! Det är en vuxenpunkt om något. När man är 25 är man verkligen vuxen och ingen ungdom längre... Jag kommer ihåg när jag blev 21 och tyckte att det var jättekonstigt att vara över 20 år. Men tiden går ju och vi med den så det är inte konstigt att man blir äldre också ;)

Annars är det väl inte mer jag kan berätta just nu tror jag. Allt kommer efter hand när tiden är mogen för det :)

Nu ska jag fortsätta slappa framför tvn innan jag ska iväg och jobba ett långt pass då jag ska stänga butiken.

// Marica <3



Kommentera här: