4 kg+

Magen har ju växt en hel del de senaste veckorna och lite nyfiken är man ju på hur vikten utvecklar sig så jag tog precis mod till mig och ställde mig på vågen. I vecka 5 vägde jag 53 kg och det ser jag som min startvikt. sen gick jag ner och i vecka 12 vägde jag precis under 51 kg. Detta eftersom jag mådde så himla illa och hade svårt för att äta. Men sen blev det bättre och vikten gick på rätt håll. Så idag vägde jag 56,9 kg vilket är nästan 4 kg upp.
Att en viktuppgång är positiv är lite svårt för mig och att magen växer likaså. Jag har nästan alltid varit smal och aldrig haft en så stor mage så det är väldigt ovant. Men det känns bättre och bättre vilket är ett stort steg för mig :) Idag när jag ser mig i spegeln ser jag inte bara min stora mage utan även vår lilla tjej <3
Det kommer ta tid att komma tillbaka till min vanliga kropp igen men det är det värt <3

Idag ska jag jobba 9.30-15 sen aka vi på kalas för Rogers faster i Döshult :)

Inatt har jag sovit bra faktiskt. Är inte så öm i kroppen och jag var inte uppe på toa innan jag gick upp. Det kanske går på rätt håll nu!
Insåg idag att vi gått mer än halva tiden! V 21 går vi in i idag :)

// Marica



Denna utsikt hade vi på Pålsjö krog igår när Roger bjöd mig på födelsedagsmiddag <3

Kommentera här: