Trött!

   Lite tjatigt, men det är verkligen så det är för mig just nu. Är så trött hela tiden, jag kan ta mig upp från sängen utan problem men jag blir liksom inte pigg!
   Tidigt vaknar jag ju dessutom! I morse hade jag jätteont i ett av mina knän men det la sig sen när jag rört på det lite. Sen ryggen ska vi inte snacka om, aj aj aj! Jag förstår inte hur jag kan ha så ont när jag vaknar! Vi har en superduper säng och jag har en gravidkudde men ändå får jag jätteont. Tråkigt är det! Men en tröst är att det försvinner om 10 veckor ;)
   Det kommer bli jättetomt utan sparkarna och magen ändå. Jag är så van vid det nu <3 Vi vill ju ha fler barn så jag lär få uppleva det igen som tur är.
 
   Annars har jag jobbat 8-14.45 idag och dagen gick ganska fort. När jag kom hem så hämtade jag Fuji och sen kom Roger hem från Höganäs där han tränat pingis och spelat minigolf med en kompis. Då startade han grillen och vi åt flintastek med potatiskrokettet. Sååå gott det blev och jag blev jättemätt!
 
 
Lite såhär känner jag mig dygnet runt...
// Marica

Kommentera här: