Så länge höll det...

Man ska inte skriva eller säga att man klarat sig från sjukdom...
Igår när vi var iväg med Roger hos doktorn så fick även jag ont i halsen. Sen kom även huvudvärk på det! Två sjuka föräldrar och ett sjkt barn är ingen bra kombination alls kom vi snabbt på. Tårarna rann på mig när jag ammade med mitt onda huvud :( Dessutom fick Elise jätteont i magen och skrek hysteriskt till och från i 2 1/2 timme! Huvudvärk och barnskrik är ingen bra kombination när man vill må bättre. Roger avlastade mig en timme så jag fick vila och det hjälpte lite grann. Sen ammade jag igen och sen somnade Elise av utmattning brevid mig i sängen och sov till 4. Då fick jag väcka henne eftersom mina bröst var stenhårda och överfulla med mjölk!
Sen somnade vi igen och vaknade strax efter 8. Vi behövde verkligen sova allihop...

Men det är väl så det är att vara förälder? Ibland är det jättejobbigt så tårarna rinner, men sen i nästa stund är det underbart. Hon har så fint leende vår tjej, då kommer tårarna igen. Men av glädje denna gång <3

Hoppas nu att vi kan bli friska snabbt så att allt blir lättare och som vanligt igen!



Kommentera här: