Sjukstuga...

Jag är den i familjen som är frisk. Roger är förkyld med halsont och hosta sedan 5 dagar tillbaka. Elise är förkyld och hostar och nyser om vartannat. Det är så hemskt att höra på hennes rosslande andetag och när denna lilla person nyser. Det gör så ont i mig <3
Visst är det synd om Roger också men det är en annan sak.

I torsdags förra veckan fick jag det första leendet av Elise! En underbar känsla och jag började såklart att gråta av glädje. Dagen efter fick även Roger ett leende av henne och han blev rörd också <3

Elise fick en babysitter av sin mormor som hon gillar jättemkt och skrattar och leker i.

Efter all lek somnade hon gott


Filten av mormorsrutor blev äntligen klar nu ikväll! Jag har inte riktigt haft tid att färdigställa den förrän nu. Blev riktigt nöjd med den!


Nu ska jag amma Elise för kvällen när hon vaknar o sen ska jag sova! Fick bara sova 4 timmar inatt så ögonen är rätt tunga! Det är svårt för mig att få avlastning av Roger nu eftersom han är sjuk men det funkar :)

Godnatt!

Kommentera här: