Sista dagen på året!

   Oj vilket år vi haft! 
-Vem trodde att vi skulle vara tvåbarnsföräldrar vid årets slut till exempel. Inte jag i alla fall! 
-Vi hittade äntligen vårt drömhus och flyttade in. 

Det har verkligen hänt en del och jag trivs så himla bra med tillvaron. Jag och Roger står varandra så nära och det går inte en dag utan att han säger hur fin jag är och hur mycket han älskar mig ❤
 Fast att jag känns mig långt ifrån fin iår efter graviditeten med Elise med alla gravid kilon som jag hade kvar.  Jag tog aldrig tag i att bli av med dem heller vilket jag ångrar. Mådde inte alls bra där ett tag. Men sen blev jag gravid i mars och då efter 1 1/2 månad med illamående gick jag ner runt 10 kg. Men sen kom det ifatt mig igen och jag gick snabbt upp dem igen. 
Nu är jag där igen och har runt 10 kilo kvar att gå ner tills jag trivs med mig själv igen. Med tanke på att vi ska till teneriffa om lite mer än 4 månader känner jag mig jättetaggad på att ta tag i det 😊

Jag hittade en jättebra lista igår som jag tänkte sno och skriva in om mitt eget år! Så det får ni se så småningom här 😊

Hoppas att 2016 blir ett superbra år för er! 

Kommentera här: