Händelserik dag!

   Strax efter 9 åkte vi hemifrån idag och fixade till det sista i lägenheten innan vi lämnade nycklarna. Så himla skönt att ha det bakom sig nu och bara kunna fokusera på huset. 

När vi gjort det åkte vi till Kvantum där vi sa hej till mina kollegor och handlade såklart. 
Elise fick ett korvbröd som hon mumsade i sig under tiden :) 

Hemma igen så satte vi igång att städa och fixa. För att Emma och hennes sambo Peter med barn Milo skulle komma och hälsa på. De skulle även hämta den gamla tvättmaskinen och torktumlaren som stod i huset när vi flyttade in. I byte ska vi få en spjälsäng, åkbräda och så fick vi en påse med Milos urväxta pojk kläder som Knut sen kan ha. 
Vi åt tacos och sen lekte Elise och Milo med varandra och hade jättekul. 
Elise somnade gott lite innan 19.30 när ögonen inte kunde hålla sig öppna mer och har varit knäpptyst sedan dess!
Hoppas att hon får sova inatt för hon har en framtand och en huggtand som kommer att spricka igenom när som helst nu! Så jag tror att hon kommer att ha ont imorgon stackarn <3

Imorgon ska jag jobba ett långt pass så jag hoppas att min kropp ska hålla ;) Igår när jag satt i kassan mycket spände det en del i magen så jag får se till att röra på mig mycket bara. Så ska det säkert funka bra :) 


Äta macka i soffan, inte den bästa idén jag fått. Smulor överallt!


Kommentera här: