5.30 - okristligt tidigt!

   Runt 5.20-5.30 står där en solstråle in i vårt sovrum - rakt på Elise säng... Vad händer då? Hon vaknar såklart. Men jag klandrar henne inte för det är naturligt att vakna till solen. Men det är ju så himla tidigt... jag somnade lite innan 23 igår och det är för få timmar med sömn. Hoppas Elise kan somna om en timme eller nåt så kanske jag kan få sova lite till i alla fall. 

Ikväll ska jag jobba tre timmar så det blir att möta Roger i dörren innan det är dags. Men det blir lite pengar samt att jag sparar lite mammadagar. 

Jag fick igår mitt schema för sommaren och det blir en del jobb för mig och det är bra så vi kan få in pengar till huset. Till möbler och en massa annat som behövs.  
Längtar så himla mycket till vi får huset. Det är bara lite mer än en månad kvar nu! 

Annars blir det en lugn dag idag. Vi ska gå en runda med mamma och hundarna är tanken :) 

Ha en bra måndag och fortsatt vecka! 

//Marica



Kommentera här: