Lugn dag

   BB-väskan blev packad och så även Rogers! Jag hade packat min så gott som klar men kollade ändå igenom den lite och la i lite mer kläder till Knut. Jag fick ju så himla mycket fint när jag hade babyshower som jag vill ha med till honom.  
Sen blev Elise lite trött så vi klädde på och la henne i vagnen för en promenad. Vi mår ju bra allihopa av frisk luft och lite motion. Jag försökte hålla tempot uppe så gott det gick men det var inte så lätt. Inbillar mig att det kanske sätter igång förlossningen om man anstränger sig lite. Man vet ju aldrig ;) 
Hon somnade snabbt och vi passade på att äta uppe på backagrillen för första gången. Jag åt en hamburgartallrik och Roger åt köttbullar med pommes. Jag blev proppmätt och orkade inte allt. Men när vi gick hem så fick jag ändå ner en pepparkakssandwich! Gott var det dessutom.

När vi kom tillbaka klippte Roger lite på vår toya-häck och jag och Elise hjälpte till lite grann. Sen körde han på tippen med grenarna och jag passade på att damsuga huset. 

Sen var jag rätt trött i kroppen så det blev en lugn eftermiddag och kväll. 
Roger ska jobba natt och när han kommer hem imonbitti ska han försöka sova så mkt som möjligt för vid 9 ska vi köra till Höganäs. Det är dags för seriematch igen och på hemmaplan. Sen ska vi iväg på kalas för min kusin och farbror i Häljarp :) Då får Roger stanna hemma så han kan få sova lite till för att jobba natten igen. 

Nu ska jag försöka hålla mig vaken och se idol, men somnar nog innan röstningen för jag är rätt trött! Känns som jag är konstant trött nu...

Trevlig kväll!

Kommentera här: