En promenad i Kågeröd

När Colin sovit sin förmiddags lur så körde vi till Kågeröd och hälsade på Linnea och Edvin. Eftersom vi fortfarande är förkylda så gick vi en promenad i det fina vädret och sen lekte killarna i deras trädgård en stund.

Våra fina goa killar ❤

Det var typ två månader sen vi träffades sist. Så det hade hänt en del med pojkarna. Jag jobbade hela juli och sen har jag och Roger jobbat om varandra och det har varit svårt att hitta en dag som passar. Alltid lika kul att ses ❤

Tyke var ju också med! Han tog det hela med ro och under promenaden låg han mest under Colin i varukorgen. Han får ju inte gå så långt än. Han fick träffa en häst, getter, höns bland annat. Sen tittade vi på en fontän också men han förstod nog inte riktigt vad det var och höll sig på avstånd!
När vi var i trädgården höll han sig runt om oss och pussade på barnen emellanåt. När han kom för långt bort kallade jag bara och då vände han och kom med full fart.
Han är så himla lyhörd redan och blir jätteglad när man kallar på honom. Tror vi kan bli riktigt bra träningskompisar!

Tack för en mysig promenad vännen, jag hade saknat dig ❤

Kommentarer:

1 Anonym:

Hallo marika.
Tycker du skall sätta mamma Åsa i en hörna med sin kamera och visa henne hur den skall användas, dina kort på kompisarna på gräset i kågeröd är sköna, och inte bara dom utan även de mesta du tagit på era egna kottar.
En hälsning till kamrat Roger.
Gff o gfm

Svar: Hej! De bilderna har jag tagit med mobilen bara ;) Det viktigaste när man fotar är ändå ljus och placering. Då behöver man inte ha en dyr kamera för att ta bra bilder :) :kram på er
Marica Öberg

Kommentera här: