Att komma över den där tröskeln som är alltför hög (alltid)

   Jag är så arg på mig själv... 
Tar inte tag i mitt liv ordentligt utan är så dum och äter en massa skit. (Godis, kakor, kex osv)
Jag VILL verkligen egentligen ta tag i detta men ena dagen är jag fast besluten och andra dagen är det som bortblåst! 
Vill bli av med mina 10 kg och komma i mina kläder och snygga jeans igen. Slippa skämmas över att jag har en massa valkar och stora lår... Trivs verkligen inte i denna kropp just nu. 
Visst - det är bara två månader sedan jag födde barn. Men att inte äta ordentligt gör ju inte att jag varken mår bra eller främjar viktnedgången. 

Det är verkligen slut med detta trams för det är inte hållbart i längden!  Det bästa för Colin är ju dessutom att jag äter bra så att han får i sig bra näring frän mig. 

Så snälla lämna några peppade ord för jag behöver det nu mer än någonsin!  
Imorgon är det jag som tar tag i mitt liv PÅ RIKTIGT och slutar slösa bort och försörja mitt liv och kropp! 
Mina barn behöver en stark och välmående mamma! 


Målbilden som tåls att visa många gånger om!

Kommentarer:

1 Linnea:

We can do it 😄😅💪🏼!!!

Svar: Hehe! indeed we can 😊💪
Marica Öberg

2 Linnea:

We can do it 😄😅💪🏼!!!

Svar:
Marica Öberg

3 Linnea:

We can do it 😄😅💪🏼!!!

Svar:
Marica Öberg

4 Linnea:

Hahaha oj 😂😂

Svar:
Marica Öberg

Kommentera här: