Bra mjölk - produktion!

   När vi kom hem från Helsingborg idag så sov Colin jättelänge. Han har dessutom sovit långa stunder under dagen. Sen tror jag att han haft svårt att äta då han varit väldigt snorig till och från. 
Så när han sovit typ 2 timmar härhemma gjorde mitt högerbröst jätteont. Så jag fick ta fram pumpen för att lätta på trycket. Men jag pumpade tills det inte kom mer för jag var nyfiken på hur mycket de innehöll. Sen ville jag testa att ge Colin från flaska ifall det skulle behövas nån gång. 
Kan ni gissa hur mycket jag fick ut?? 
Jo det är sant, från ett bröst! 
Förstår inte hur allt får plats därinne!  
Colin tog dessutom flaskan jättebra men hade lite svårt med tekniken. Tror det kommer om han går testa några gånger. 50 ml fick han dricka sen frös jag in resten. Därefter fick han äta sig mätt på bröstet. Hade sen inga problem med att få det att räcka fast att jag pumpat ut en del.

Trevlig kväll!

Kommentera här: