När man inte kan berätta vad som är fel ❤

Lilla Colin alltså ❤
Sedan 16-tiden och ett par timmar framåt var han väldigt orolig och gnällig.
Jag klädde av honom för jag misstänkte att han var varm - fortfarande fel
Lade honom vid bröstet - vägrade och stretade emot
Gjorde en portion gröt och gav honom - han åt allt men var fortfarande gnällig efteråt

Tänkte efter och han hade ju faktiskt inte bajsat på hela dagen! Något han alltid gör flera gånger på en dag.
Så jag gick och gungade honom i famnen länge samt lade honom på skötbordet för att vika upp hans ben mot magen. Inget hände då heller så försökte få honom att stå upp, Elise funkade det alltid på. Kom inget då heller.
Men sen lugnade han sig och jag kunde lägga honom ifrån mig för att natta Elise. När jag satte mig i soffan hörde jag hur han tog i och fyllde blöjan!
När jag bytt på honom så kissade han ner skötbordet.
Efter detta var han en helt annan kille - min glada nöjda kille som jag är van vid ❤

Han är så himla tydlig med allt denna kille och när det väl är något som är fel så får man reda på det. Han "gnäller inte i onödan" om ni förstår vad jag menar.

En timme senare somnade han för natten och kommer nog att sova gott inatt ❤

Jag passade på att sänka sängen innan idag. Måste nog inse att han snart kommer att dra sig upp mot kanten och jag vågar inte tänka på hur det skulle kunna sluta om han trillar över ❤

Kommentera här: