Njuter i solen

   Colin somnade vid 10 idag och Elise lade vi runt 11. Sedan sov de! 
Jag hann med att njuta och slumra till i solen under tiden de sov. Ibland är livet så himla bra. Inte bara för att barnen sov samtidigt,  men att vi har det så bra som vi har.
Två friska och underbara barn, ett hus (tak över huvudet) och varandra. Solen lyser på oss och livet är så bra. 

Jag mår otroligt bra just nu.
Jag är pigg och orkar en massa plus att jag känner att jag ger barnen det de behöver. Dessutom är jag så otroligt peppad på att komma igång med att träna igen! Roger är ledig till onsdag nu så jag ska försöka ge mig ut på en löprunda. Annars blir det en promenad i rask takt med barnvagnen. 

Min lunch idag! 
Ört te som jag gjorde till iste 
Aloe vera dryck
Äpple, kanel och karamell shake
Allt från Herbalife! 



Kommentera här: