Tack rutiner!

Tänk att det var rutiner Colin behövde för att få ro om nätterna!
Ta i trä så sover han mycket bättre nu. Det är en vecka sedan jag pratade med BVC och fick lite tips från dem.
Det ena ger det andra och nu äter han även burkmat och vår mat med god aptit! Han äter upp det jag värmer till honom plus efterrätt! Med Elise fick vi det aldrig att fungera och det går fortfarande lite si sådär med maten vissa dagar.

Dessutom tyckte ju bvc att vi skulle lägga Colin i sitt rum på nätterna. Något jag har lite svårt för eftersom han vaknat så mycket och då känns det bättre att ha honom nära. Men idag tog jag tag i saken och flyttade in hans säng på hans rum och där sover han nu för natten.
På tiden tycker säkert vissa, ja kanske det. Men det har inte passat oss (mig) innan och då känns det bättre att göra det när det fungerar. För allas skull!

Håll en tumme för att det fortsätter såhär nu!

Kommentera här: