Spontan tur till Ikea

   I morse var vi snabbt på Biltema snabbt på jobb. När vi kommit hem och fikat lite så smsade Linnea och frågade om jag ville med till Ikea. Det var väldigt längesen jag var där och vi behövde lite saker dessutom så det passade bra. 


   Så jag packade in oss i bilen och körde sen mot Helsingborg. 
   Linnea ska ju få en liten dotter om bara några veckor och är så fin i sin gulliga mage ❤ Vi träffades inne på Ikea och gick en runda med alla barnen där. Elise och Colin tyckte det var så kul att träffa Edvin igen. 
Jag hittade hyllor, gardiner sugrör m.m. till huset. Linnea köpte lite saker till bebisens rum ❤

Efter ikea var vi inne en liten sväng på väla där jag hittade en klänning från newbie till Elise med 70% rabatt. Helt perfekt! 
Sen åkte vi hem då alla barnen var trötta och de somnade gott i bilen. Tyvärr så somnar Elise väldigt sent när hon får sova middag så jag väckte henne när vi kom hem. Men hon somnade inte förrän 21.30 ändå. 

Tack för en mysig tur ❤

Kommentera här: