Herbalife utbildning hela helgen!

   För ett par månader sedan köpte jag mig en plats på en kickoff utbildning i Malmö tillsammans ned mitt herbalife gäng. 


Det är svårt att sätta ord på vad det var som gjorde det hela så fantastiskt. Men jag skulle nog säga upplevelsen! Jag träffade en massa likasinnade distributörer och fick höra deras historier. Vissa höll på i liten skala och vissa hade kommit högt upp och jobbade bara med herbalife. 

Där var dessutom tre gästtalare från utlandet som kommit väldigt långt på kort tid. De delade med sig av sina erfarenheter och gav oss sina bästa tips. 

  Jag är så peppad på att hjälpa andra att må bättre och nå sina drömmar och mål! 
 
   

Är DU redo att ta det där klivet? 

Jag har 5-dagars provpaket där man under tiden blir peppad i en grupp! 

-Vad är fem dagar av ditt liv? 
Inte speciellt lång tid! Ge det en chans så märker du vilken skillnad det är att få i sig den bästa näringen :)
Du byter bara ut din frukost till en shake!

Hör av dig så berättar jag mer

Kommentera här: