Lekplats häng

Denna veckan har gått väldigt fort och tjoff har jag inte skrivit något här på nästan en vecka. 

Roger jobbade i helgen och jag var ledig. I lördags åkte jag och barnen till Kågeröd där vi träffade Linnea, Sara, Sofie och Rebecka med familjer och barn. Det var en underbar dag och barnen lekte ute samt några badade. 
Vi satt ute till 22 när myggen höll på att äta upp oss. Barnen var pigga så därför körde vi inte hem tidigare. De somnade direkt i bilen och sov till 7 dagen efter. En hel timme längre! 

I veckan har jag och Roger jobbat om varandra men jag är ledig ons-fre. Vilket är välbehövligt och trevligt. 
Igår skulle vi varit iväg till lekplatsen men det blåste så mycket att jag inte vågade bege mig ut med vagnen. Elise är inte så förtjust i när det blåser heller.
Men Idag! Då gick vi ut först en sväng i byn för att Tyke skulle få springa av sig och sen bort till den stora lekplatsen. Tyke satt/låg fint bredvid vagnen väldigt länge och det såg ut som att han somnade dessutom. 
Barnen hade jätteroligt och sen kom det en kompis från dagis och gjorde oss sällskap. Vi bestämde att vi ska ses där imorgon också, det blev inte så länge idag eftersom Colin behövde sova. Han satt helt stilla i vagnen när vi gick hem så trött han var. Somnade efter att han fått lite välling i sängen. 

Mina fina barn ❤ ni gör mitt liv komplett.

Fast att ni just nu testar gränser och mitt tålamod varje dag... 
Så hade jag inte velat byta bort dem mot något ❤ 

Kommentera här: