Mysiga förmiddagar ❤

   Jag var hemma från jobb i lördags och jobbade på söndagen. Många timmar och bra med OB gjorde att jag ville dit trots att jag inte mådde helt bra. Det kändes de sista timmarna och när jag kom hem var jag helt slut. Roger sa  saker till mig som jag inte kom ihåg dagen efter. 

Jag stannade hemma på måndagen och kände mig piggare igen så igår jobbade jag och är bättre. Men hostar lungorna ur mig på nätterna. 
Det kittlar och retar i halsen hela tiden. Stackars Roger som ligger bredvid när jag hostar så... 
Men men!

Jag har ändå försökt komma ut och få lite luft. I förmiddags var barnen rastlösa och Tyke behövde komma ut på en runda. Så vi gick 30 min och sen lämnade vi av Tyke hemma och gick till den lilla lekplatsen i kvarteret. Elise avdelning från dagis var också där så det var många kompisar att leka med. De gungade och åkte rutschkana. 
Colin var jättesur i vagnen när vi gick hem, men han var bara trött så det var inte så konstigt. 
Vi är ju förkylda allihopa och det tar på krafterna. 

Ikväll ska jag jobba några timmar så jag hinner bara träffa Roger lite snabbt innan jag ska iväg. 


Ha en bra dag! 

Kommentera här: