Dumma rygg...

Igår när jag jobbat lite mer än en timme, fick jag en postkund som hade flera paket att hämta. Varav två rätt så tunga. När jag hämtat det ena så skulle jag lägga det andra ovanpå det första som redan låg på disken. Det skulle jag inte gjort! 

Det knäckte till i ryggen och sen blev jag varm o kallsvettig om vartannat. Misstänkte att något hänt i ryggen och den var rätt slut efter de resterande tre timmarna. 
När jag kom hem kände Roger på ryggen och då kunde han känna att jag hade en ordentlig inflammation där... Jag har aldrig haft ont i ryggen så det är en väldigt ovan känsla. 
Imorgon ska jag iväg och få behandling så jag hoppas kunna ta det hyfsat lugnt tills dess. Ska jobba idag i alla fall men ska försöka att undvika de tunga paketen. 
Det ska säkert gå! 

Håll en tumme för att det ska bli bättre! 

Kommentera här: