Mysig dag ❤

   Colin vaknade som vanligt vid 6 i morse och dagen började. Roger kom hem 6.30 och vi växlade några ord innan han lade sig för att sova. 

Elise hittade renhorn som de fått av mormor som hon sprang runt i. 

Tillsammans med det där morgonrufset som hon alltid har är det svårt att inte smälta ❤ 


Lite innan 9 gick jag och lämnade barnen på dagis. När jag kom hem kopplade jag Tyke och satte musik i öronen för att gå en långpromenad på en timme. 
Dock blev det inte riktigt så då jag träffade en man med en jakt-springer spaniel. Mammen var väldigt pratglad och vi pratade om allt mellan himmel och jord medans hundarna härjade runt på åkern. 
Vi pratade rätt länge så jag vände hemåt sen och rundan blev inte så lång. Dock sprang Tyke väldigt långt ändå och har varit trött sen vi var ute. 

Sen hängde jag lite tvätt och tog det lugnt. Vi hämtade barnen kl 14 och körde sen och handlade. Efter det gjorde vi middag som sen var överallt på barnen så det var enklare att stoppa dem i badet. 
Ett bad brukar göra dem väldigt trötta, så även denna gång. 

Colin mös ner sig i sin fåtölj till Pyamashjältarna ❤

Lite efter 18 la jag honom i sängen med välling och han somnade gott ❤

Förkylningen känns bättre men hänger fortfarande kvar. Rösten är ungefär samma men jag hoppas den ska bli bättre till helgen när jag ska jobba en hel del. 

Ha en bra kväll

Kommentera här: