Fredags kväll

   När vi åt frukost imorse låg hela dagen framför oss och jag tänkte ta med barnen på en utflykt. Packa lite fika och åka med tåget till Helsingborg. Men först behövdes det städas. 

Vädret såg okej ut på morgonen men sen mulnade det på så jag avvaktade lite. Colin sov sen middag och jag städade lite till. 
Han vaknade vid 13-tiden och så kändes det lite sent att åka iväg eftersom Roger kom hem 14.30. Men vi fick en mysig dag hemma istället med en massa bus ❤


Colin var lite svårstartad i morse och kunde inte riktigt bestämma sig för om han ville ha snutte, boll, bil eller åsna att trösta sig med. Så han tog allt! 


Jag och Elise bakade en drömrulltårta när Colin sov som Roger blev väldigt glad för när han kom hem. 

Innan Roger kom hem blev jag fixad i håret av båda barnen. Jag var dock lite rädd för att de skulle trassla in borstarna i mitt hår. Men det gick bra. 

Nu sover båda barnen och det blor en lugn kväll inför en jobbhelg för oss båda. 

Kommentera här: