Ny utmaning med Herbalife-gänget!

   Denna gemenskap ger mig så otroligt mycket mer än vad jag trodde. Man är så välkommen alltid, hur man än är och ser ut. Träffar jag varit på med så mycket värme och glädje. Jag har fått fina vänner dessutom! 


På tisdagar och torsdagar anordnas det Fit Club i Dösjöbro idrottshall där man tränar tabata tillsammans med en av ledarna i gänget. Det är så himla roligt och ger mer energi än vad det tar. 
Det är ett enkelt och framförallt roligt sätt att träna. 
Förra veckan startades det en FitCamp. En utmaning där man i början scannar kroppen (en våg mäter vikt/fett/vatten/muskler osv) tar en bild samt ett fys-test! Testet gjorde vi i tisdags och då gjorde vi bla så många armhävningar man kunde på två minuter, squats och plankan så länge man orkade. 
Sen jämför man det med vilket resultat man får den 19/10 när utmaningen avslutas. 
Det ska bli så kul och jag är jättetaggad!
Dock har jag en personalfest samt ett bröllop under den perioden men det ska väl gå ändå! 
Det har ju börjat bra i alla fall 😊

Kommentera här: