Himlen har fått en ängel ❤

   I några år har min fina mormor varit sjuk och haft svårt med andning m.m. hon led av den tuffa sjukdomen kol bland annat. 

  Den sista månaden har hon åkt till och från sjukhus samt fått mer och mer hjälpmedel hemma för att klara vardagen. 
I måndags förra veckan blev hon inlagd på sjukhuset i Landskrona där hon sen blev skickad med ambulans till Lund. Där hittade de en tumör på tarmen som opererades bort. Hon återhämtade sig bra samt började vara uppe och röra på sig. Det pratades om att hon skulle få åka hem i slutet av veckan. 
Men i onsdags blev hon sämre och hade det jättejobbigt att andas och orkade ingenting... När jag pratade med mamma så sa hon att det inte såg så ljust ut. 

   I torsdags morse ringde mamma och väckte mig och jag visste redan vad hon skulle berätta. 
Mormors kropp orkade inte mer ❤ Hon hade somnat in under natten. 

Min fina mormor som jag tillbringat mycket tid hos. Hon lärde mig att sticka, virka, sy korsstygn m.m. En stor hjälp till att jag fick högsta betyg i syslöjd! Jag kommer sakna dig så himla mycket och det är så tomt ❤ 

Tänker på min fina morfar som jag har kvar. Hur tufft det är för honom att mista sin livskamrat och fru ❤ Att se honom så ledsen och uppgiven är hemskt. 

Det gör så ont i hjärtat, men jag vet att hon har det bättre nu och har haft det jobbigt en längre period. Så för henne var detta det bästa ❤

Flyg försiktigt mormor Asta ❤🕯

Kommentera här: