En dag med huvudvärk!

Idag har jag lidit typ hela dagen förutom den senaste timmen o under de få minuter som jag lyckats sova... Mitt huvud har sprängt så jag har varit väldigt orolig emellanåt. Jag gick till och med emot mina principer och tog en panodil... Då är det illa! Men som jag misstänkte så hjälpte den inte det minsta. Vid 13-tiden ringde jag till barnmorskan i Landskrona men det visade sig att de nu undet semestern bara har telefontid 8-12. Så skulle jag försöka prata med någon så var det förlossningen jag skulle vända mig till. Där hade de garanterat sagt till mig att ta en tablett och vila bara så kag provade det.
Roger kom hem senare och köpte pizza med sig så jag fick något i mig. Jag lyckades sen somna en halvtimme på soffan och sen lugnade sig huvudvärken också som tur var.

Hoppas på en dag utan huvudvärk imorgon i alla fall för då har Roger tagit ledigt och vi ska till Höganäs en sväng :)

//Marica

Kommentera här: