Oj vilken helg!

   I fredags jobbade jag 9-16 och de sista timmarna åkte jag på migrän så jag slocknade efter jag tagit imigran-nänässpray. Jag kvicknade till vid 18-tiden och då gick Roger och lade sig eftersom han skulle jobba natten. 
   Huvudet var fortfarande tungt men mycket bättre.

   Klockan 5.30 ringde min väckarklocka och jag gick upp och duschade sen väckte jag Elise och klädde på henne. Hon fick även frukost. 
Sen körde vi till Malmö med mamma på hundutställning och tittade på när hon ställde ut Alma och Nellie. Alma gick det bäst för och vi var väldigt nöjda med dagen när vi körde hem. 
När vi kom hem så bytte jag bara om nästan sen körde vi till Döshult och firade Rogers faster Yvonne som fyllt år. 
Vid 21-tiden körde vi igen och Roger åkte och jobbade natt igen. 

Igår var det dags igen. Jag gick upp när Roger kom hem och gav Elise frukost sen somnade hon igen och jag passade på att sova en timme till samt duscha. 
Sen körde vi och hämtade pappa och körde på kalas för min kusin Rebecca och hennes mamma Hanna som fyllt år :) 
Roger mötte sen upp oss och vi körde till Höganäs och firade Rogers pappa som också fyllt år.
Februari och Mars är verkligen de månaderna när flest av våra släktingar fyller år! Men sen blir det lite lugnare resten av året i alla fall ;)
Vi åkte hem vid samma tid som dagen innan och Roger åkte och jobbade sen. Jag och Elise var hemma vid 22-tiden och hon fortsatte sova när vi gick in och vaknade inte när jag klädde av henne overallen. Jag borstade bara tänderna och somnade jag också. 

Idag ska vi bara ta det lugnt, mycket för Elise skull också. Komma in i rutinerna igen och mysa <3 


Kommentera här: